blogger tricks

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013



Την προσοχή σας παρακαλώ !!!!!!!!

Δεν πρόκειται ούτε για spam ούτε για διαφήμιση !!! Δώστε βάσει στο παρακάτω μήνυμα μου πολύ προσεκτικά !!!!  

Πριν μερικές μέρες σερφάροντας στο Internet έπεσα πάνω σε ένα άρθρο του pcsteps.gr με τίτλο   7 απλά βήματα για να κερδίσετε χρήματα μέσω Internet

Αρκετά πιασάρικος θα έλεγα, οπότε τον κλίκαρα. Το άρθρο περιέγραφε βήμα-βήμα πως μπορεί κάποιος να αυξήσει το εισόδημα του με την χρήση τριών δωρεάν υπηρεσιών, του "twitter http://adf.ly/HZdAB "

του adf.ly --->  http://adf.ly/publisher/ (από εδώ είναι τα χρήματα)

και του twitterfeed ---> http://adf.ly/HZe6C

Πατήστε το παραπάνω link για περισσότερε λεπτομέρειες ---> http://adf.ly/HZcPP



Όπως ακριβώς θα διαβάσετε ο τρόπος που παρουσιάζει ο συντάκτης δεν χρειάζεται κάποιες ιδιαίτερες γνώσης και μπορεί να γίνει από τον κάθε έναν. Όμως πριν σας προτείνω να το δοκιμάσετε θεώρησα προτιμότερο να το δοκιμάσω εγώ. Έτσι ακολούθησα όλα τα βήματα (Εγγραφή στο  ADF.LY δημιουργία λογαριασμού στο Twitter, σύνδεση RSS μέσω του Twitterfeed.com) και τώρα βρίσκομαι στο ποιο δύσκολο κομμάτι, που είναι η αναζήτηση των Followers !!!

Ο λογαριασμός που επέλεξα να δημιουργήσω στο Twitter αφορά θέματα από το hobbie μου "Πτηνά Συντροφιάς  ΚΑΝΑΡΙΝΙΑ & ΚΑΡΔΕΡΙΝΕΣ  καθώς και την μουσική MUSIC DRS FM 95.3

Μέχρι και σήμερα για το μικρό στήσιμο που έχω κάνει εδώ και 10 μέρες τα χρήματα που έχω κερδίσει είναι πολύ λίγα. Είναι όμως η αρχή και δεν με χαλάει καθόλου πιστέψτε με !!!

Είπα να το μοιραστώ μαζί σας χωρίς να έχω κανένα όφελος από τους φίλους του blog μου  !!!!!

Σε ερωτήσεις που ίσως προκύψουν από εσάς να ξέρετε, δεν γνωρίζω ακόμα πολλά για να σας απαντήσω !!! Οι ερωτήσεις σας θα μπορούν να απαντηθούν από το παιδί που άνοιξε και τα δικά μου μάτια !!! Ξέρει πάρα πολλά και όπως θα δείτε στην σελίδα του απαντάει σε κάθε ερώτημα, σε κάθε προβληματισμό !!!

Ψάξτε το ο καθένας από την δική του μεριά  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ενημερώθηκε στις: 6:48 μ.μ.
© Copyright DISCOMANIA BLOG
Σχεδιασμός από: lefta4klik